Förlåt förlåt förlåt!

Jag är så dålig på att uppdatera i den här bloggen :-(

Jag är liksom mer van att logga in på min blogg och blogga där.. Förlåt, hoppas det inte gör någonting. Nu är det ju 2010! :-D Iår börjar jag faktikt i 7:an, eller i höst då.. menmen. Gud! Och i Januari åker jag till Thailand, det är bara 22 dagar kvar nu.. Längtar som bara den ;-)

Just nu laddar jag över massa låtar till min iPod. Dels för att det är kul att ha massa låtar, sen behöver jag verkligen ha mycket låtar till redan, eftersom det kommer ta många timmar att åka dit!

Ikväll ska jag hem till mina kusiner och äta middag och vi kommer vara där hela kvällen och då kommer jag inte hinna blogga.. :-/

Men nu måste jag gå, hinner inte blogga mer.
Hörs imorgon, Puss!


Jag och min vackra rosa iPod nano :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0