Lite Om Ebba!

17:e mars 1997 föddes jag. Jag heter Ebba och bor i Nacka. Nu är jag 13 år gammal, och går i 6:an, men börjar i 7:an till hösten. Min familj består av min mamma, min pappa, min lillasyster Tilda 10 år, lillebror Valter snart 2 år och min innekanin Molly som fyller två år i slutet av maj.

På fritiden är jag gärna med mina kompisar, tränar gymnastik, bloggar eller gör någonting annat. Jag tränar gymnastik 3 gånger i veckan. På lördagar, onsdagar och måndagar. Jag tränar i Nacka GF. Mina intressen är gymnastik, vänner, fota, shoppa och träna gymnastik. När jag fotar bilder så fotar jag antingen med mamma och pappas systemkamera eller så fotar jag lite enklare bilder på min webcamera. Jag har en egen kamera, men för tillfället har den gått sönder.
Och jag älskar Twilight! Jag har läst alla böckerna 3 gånger och har sett båda filmerna. Jag älskar helt enkelt Twilight! Jag hade tillochmed en Twilight blogg med min kompis förut, som ni kan hitta här, fast där bloggar vi tyvärr inte längre. Men ni kan titta lite längre bak i arkivet där om ni vill..hehe.

I bloggen försöker jag uppdatera så mycket som möjligt, flera gånger varje dag. Lägger även upp bilder, skriver om vad jag har gjort under dagen, lägger upp outfiten m.m.

Jag gör även gratis designers till dem som vill ha, kommentera eller maila till [email protected] om ni är intresserad av en gratis design.

Favoritsaker;
Mat: Tacos, thaimat, kött & pommesfritt.
Bok: Twilightserien!
Film: New moon.
Tvserie: Vampire Diaries, Desperate housewives.
Djur: Kanin.
Färg: Rosa

För mer information om mig är det bara att kommentera :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0