Lite om Sara!

Jag föddes den 11 januari 1998 på södersjukhuset. Jag bor i Nacka med min familj, mamma Natalie, pappa Anders, lillebror Daniel och lilla syster Hanna! Jag har inget djur men skulle gärna vilja ha en kanin eller hund!

På fritiden spelar jag handboll, är med kompisar, ritar, skriver, gör blogdesign (blogg.se/webblogg.se), är med familjen, fotar, läser och mycket annat!
Jag har spelat handboll ca 1-2 år (kommer inte riktigt ihåg när jag började). Jag tränar 2-3 ggr i veckan med mitt lag (skuru ik f-98)
Till hösten ska jag börja på en ny skola. Innan gick jag på Myrsjöskolan, men till hösten börjar jag på Internationella Engelska Skolan. Där pratar man Engelska typ hela tiden (inte i vissa ämnen) Det kommer bli jätte bra hoppas jag!
Jag älskar även att fota, fotar oftast med pappas systemkamera, min digetalkamera eller en annan kamera som ja inte kommer på nåt bra namn för^^

Jag gör blogg design till blogg.se/webblogg.se. Är du intrensera? Mejla mig: [email protected]. Jag svarar på ditt mejl så fort jag kan! När du mejlar kanske jag har nåt prov i skolan eller många designer att göra, då kommer ja att skicka ett mejl där de står att jag inte har tid med din design just nu, men mejlar så fort jag har tiden igen och frågar om du fortfrande är intreserad!



Favoritsaker;
Mat: Pappas pastasallad!
Bok: Eclipse/ljudet av ditt hjärta
Film: Eclipse
Tvserie: Vampire Diaries, NICS
Djur: Kanin, hund
Färg: Marin blå

För mer information om mig är det bara att kommentera :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0