Ny Design?

Är du sugen på en ny design?
Då är det bara att mejla mig (sara)! Jag gör designer till blogg.se/webblogg.se. Jag gör designer helt gratis!
Alla designer jag gör lägger jag ut i en kategori som heter Design By Me i min privata blogg!

Jag gör designen tills du blir 100% nöjd. Om du vill att jag ändrar nåt ät dey bara att säga till!
När jag lägger in din design på din blogg lägger jag in en liten icon där de står "Design by Sara" När man klickar på den så kommer man till min blogg! Det är ett krav att du har kvar den iconen medans du har min design.

Mejla mig : [email protected] så svarar jag så fort jag hinner. Jag kanske inte har tid med din design just nu men då skriver jag att jag inte har tid just nu men mejlar när jag har tid igen!:)

Kommentarer
Postat av: jennifer

från det ena till det andra svara gärna på frågan i senaste inlägget om du skulle tycka det var jobbigt

om dina föräldrar eller släktingar la sig i din blogg ;) tack på förhand sötnos!

2010-07-14 @ 17:38:51
URL: http://jenniferforsmarks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0